Ketahui RAHSIA Mengapa Lelaki Gemuruh di Majlis Akad Nikah & Cara Mengatasinya Serta Persiapan di Hari Bahagia Anda Sebelum Melayari Bahtera Rumahtangga Bersama Pasangan
Anda Tercinta!

Akad nikah adalah mudah jika anda tahu APA dan BAGAIMANA
untuk bersedia!

 

Daripada : Meor Shukri...
Tarikh :

Subjek : Adakah diri anda benar-benar telah bersedia untuk berkahwin?

Assalamualaikum sahabat sekalian,

Kalau ditanya kepada setiap insan, adakah anda akan berkahwin? Jawapannya sudah tentu ya, dan mungkin ketika ini ada yang sedang dilamun cinta, ada yang sudah bertunang dan akan melangsungkan perkahwinan mereka tidak lama lagi. Bagi anda yang akan melangsungkan perkahwinan, tahniah saya ucapkan. Tetapi...

Adakah anda mahu majlis perkahwinan anda khususnya majlis akad nikah yang mendebarkan itu memalukan anda? Adakah anda mahu lafaz akad nikah anda diulang berkali-kali? Saya rasa sudah tentu jawapannya tidak. Kerana jika peristiwa memalukan ini berlaku dalam majlis akad nikah anda, ia akan kekal disebut oleh saudara mara dan masyarakat walaupun rumahtangga anda telah berusia 10 tahun.

Cuba anda bayangkan, bagaimana anda akan meneruskan upacara seterunya pada hari perkahwinan anda jika kisah memalukan ia benar-benar terjadi dalam majlis yang suci murni ini? Sudah tentu ia memberi kesan yang kurang enak lalu menjejaskan tumpuan anda untuk menjadi Raja Sehari dengan upacara persandingan, makan beradap dan sebagainya. Rugilah jika peristiwa yang berlaku cuma sekali seumur hidup ini ada insiden-insiden yang tidak disengajakan serta memalukan anda dan keluarga anda. Fikir-fikirkan...

Perkahwinan merupakan satu idaman kepada semua insan terutamanya mereka yang sedang bercinta. Membina mahligai perkahwinan sememangnya sesuatu yang harus difikirkan dengan serius kerana ia disifatkan sebagai satu peristiwa yang berlaku sekali seumur hidup.

Perkara yang selalu menjadi perbincangan dalam perkahwinan adalah persediaan dari segi baget perkahwinan. Mana-mana majalah, media cetak dan media elektronik banyak mengupas isu-isu mengenai bajet perkahwinan. Tetapi adakah anda sedari bahawa, ada satu perkara lagi yang menjadi igauan bakal pengantin lelaki ialah bagaimana dia akan melalui detik-detik cemas semasa upacara akad nikah.

Rata-rata kita selalu dengar, mempelai lelaki kena akad sampai 2 kali, 3 kali, bahkan ada yang sampai 5, 6 kali akad baru sah. Mengapa ini terjadi? Adakah anda nak peristiwa ini berlaku kepada anda? Saya rasa sudah tentu tidak kan...

Justeru, di sini saya bongkarkan apa sebenarnya yang berlaku di dalam majlis akad nikah tersebut supaya anda benar-benar dapat bersedia. Jangan hanya bersedia untuk kenduri kahwin sahaja, anda juga harus bersedia untuk majlis akad nikah anda. Jadi, dalam detik yang cukup penting ini, anda perlu melaksanakannya dengan penuh yakin, lancar dan harmoni tanpa perlu ada rasa cemas, gemuroh, takut, segan, malu  dalam uapacara akad nikah anda.

Cukup lah!... Tak perlu Lagi Anda Merasa Cemas!

Memperkenalkan! E-book Rahsia Mudah Akad Nikah

 

Rahsia Mudah Akad Nikah

 

Di dalam ebook ini anda akan didedahkan dengan panduan dan tip-tip penting bagaimana anda harus bersedia untuk mengharungi majlis akad nikah dengan lancar. Ia direka khas untuk anda yang masih bujang yang tiada pengalaman mengenai akad nikah.

Susunan bahasa ebook ini mudah difahami, padat dengan tip, panduan serta tindakan-tindakan yang perlu bakal pengantin lakukan dalam majlis tersebut.

Dalam ebook ini, anda akan didedahkan dengan:

 



 

Bentuk persediaan yang anda perlu lakukan seperti dalam proses merisik, pertunangan, malam berinai, 6 bulan sebelum kahwin, 3 bulan sebelum kahwin, 3 minggu sebelum kahwin, 3 hari sebelum kahwin, hari Pernikahan, 3 hari selepas kahwin.
 


 
Langkah-langkah awal apa yang anda perlu lakukan sebagai persediaan anda untuk mendaftar nikah termasuk prosidur pendaftaran nikah.
 

 

10 jenis kesilapan yang selalu dilakukan oleh pengantin lelaki semasa akad nikah mengakibatkan akad terpaksa dilakukan sekali lagi. (penting sangat...)
 

 

7 sebab mengapa pengantin lelaki melakukan kesilapan semasa akad.
 

 

 

Mengetahui perjalanan majlis akad nikah dari awal hingga selesai (dari anda tiba di surau segingglah pernikahan anda telah sah) secara berturutan supaya anda tahu apa yang harus dilakukan dalam majlis akad nanti.
 


 

Mengetahui apa itu Ta'liq dan contoh lafaz ta'liq bagi beberapa negeri kerana lafaz ini sedikit berbeza bagi setiap negeri. Ini adalah antara perkara yang anda perlu faham dan lafazkan dihadapan jurunikah setelah selesai akad nikah.
 

 

Mengetahui bagaimana lafaz akad dengan betul dari contoh yang disediakan, sebagai persediaan awal anda.
 

 

6 tip penting sebelum majlis akad nikah dimulakan yang masih belum dibongkarkan lagi.
 

 
Adab-adab semasa akad nikah, supaya mendapat keberkatan.
 

 
11 tip bajet perbelanjaan perkahwinan.
 

 
Senarai semak bajet perkahwinan, sebagai panduan kepada bakal pengantin.

Dengan membaca "eBook Rahsia Mudah Akad Nikah" ini, anda akan perolehi banyak faedah terutama kepada teruna dan dara yang akan melangsungkan perkahwinan mereka, di antaranya seperti di bawah:

 

 

Apa Faedah ebook ni kepada anda!

Tahu apakah persediaan sebenar yang perlu anda buat untuk upacara akad
      nikah anda.

Tahu bagaimana perjalanan majlis akad berjalan.

Mengetahui sebab utama mengapa pengantin lelaki gemuroh semasa akad.

Mengetahui prosidur pendaftaran nikah.

Tahu apa sebenarnya yang wajib dibawa ke majlis akad nikah.

Tahu apakah kesilapan yang biasanya dilakukan oleh pengantin lelaki ketika
      majlis akad supaya anda tidak lakukan kesilpaan yang sama di majlis akad
      nikah anda.

Mengetahui lafaz akad nikah dengan betul dan anda boleh praktikkannya
      lebih awal.

Mendapat tip bagaimana memudahkan lafaz akad.

Mengetahui tip-tip berharga apa yang anda perlu lakukan semasa majlis
      akad nikah.

Mengetahui adab-adab semasa majlis akad.

Dapat menimba pengalaman orang lain sebagai persediaan majlis akad nikah
      anda.

Mempunyai panduan dan senarai semak bagi bajet perkahwinan anda.

dan banyak lagi...

 

 

Siapa Yang Perlu Baca eBook ini?

Mungkin anda tertanya-tanya, siapa yang sepatutnya membaca ebook ini? Adakah orang yang telah berkahwin, orang bujang, duda, janda, untuk lelaki sahaja ka atau perempuan pun boleh jugak atau siapa sebenarnya? Berikut saya senaraikan siapa sebenarnya yang mesti mendapatkan buku ini.
 

 
Mereka yang masih bujang yang ingin melangsungkan perkahwinan
      terutamanya bakal pengantin lelaki.
Mereka yang telah bersedia untuk berkahwin tetapi masih belum bersedia
      untuk majlis akad nikah.
Bakal pengantin perempuan.
Sesiapa sahaja, golongan muda dan tua, lelaki atau perempuan yang ingin
      melangsungkan perkahwinan mereka.
Mereka yang ingin mengetahui selok-belok perkahwinan terutamanya
      akad nikah.
Atau sesiapa sahaja boleh dapatkannya sebagai hadiah kepada saudara-
      mara yang akan melangsungkan perkahwinan.

 

Berikut kami kongsikan klip video yang menggambarkan perjalanan majlis akad nikah sebenar. Jom kita tengok...

 

VIDEO #1


 

 
VIDEO #2


 

Macam mana, anda dah saksikan klip video di atas? Segala-galanya nampak macam mudah sahaja. Walaupun nampak macam mudah, tetapi anda perlu berhati-hati dan benar-benar bersedia supaya ia berjalan seperti mana yang anda mahukan.

Di bawah ni kami paparkan sedikit bentuk kandungan ebook ini yang dihasilkan dengan gaya bahasa yang mudah difahami, ringkas dan padat. Jika anda masih tercari-cari panduan lengkap mengenai akad nikah, maka inilah ebook yang paling sesuai untuk anda.

 

 

 

 

 

 

Berapa Harga eBook ni?

Harga ebook ni cukup murah dan berpatutan jika nak dibandingkan dengan isi serta faedah yang anda akan perolehi. Jadi, berapa harganya?


Mahal sangat?

Saya faham perasaan anda yang ingin tahu rahsia dan tip mudah
akad nikah dengan kos yang berpatutan.

 


Masih tidak berbaloi dengan harga ini.

Saya tahu anda perlu berjimat-cermat
untuk menampung kos perbelanjaan perkahwinan anda nanti.
 

Harga sebenar ialah RM50 sahaja

Ya, harga ni adalah berpatutan buat saya, dan saya akan dapatkannya. Saya akan pastikan
perjalanan perkahwinan dan majlis akad nikah saya berjalan dengan lancar.

 

Tetapi...jika anda dapatkan ebook ini sekarang, anda hanya perlu bayar
pada harga promosi iaitu:

RM 30 sahaja!

 

MAKLUMAN : Buku "Rahsia Mudah Akad Nikah" ini adalah sebuah buku digital (ebook), BUKAN buku fizikal seperti yang dijual di kedai-kedai buku. Oleh itu, ia tidak dijual di mana-mana kedai buku berhampiran anda.  Ia hanya boleh didapati dari laman web ini sahaja.

 

Sebagai BONUS, jika anda memesan ebook "Rahsia Mudah Akad Nikah" SEKARANG!!,
kami akan berikan anda...BONUS di bawah bernilai RM127  secara PERCUMA!!

 
BONUS #1


PERCUMA Soalan Bocor Tok Kadhi (Bernilai RM15)

Mengandungi 14 SOALAN yang selalu ditanya oleh Tok Kadhi semasa sesi temuduga dan semasa majlis akad nikah beserta jawapan sekali! Jadi, jangan jadikan diri anda dalam keresahan bila berhadapan dengan tok kadhi.
 

 
BONUS #2


PERCUMA Badget Tracker Software (Bernilai RM27)

Budget Tracker adalah satu program yang mudah yang membantu anda mengawal perbelanjaan bulanan anda. Setiap bulan anda perlu masukkan jumlah perbelanjaananda termasukkan sewa rumah, bil telefon, bil perubatan, pakaian, bayaran ansuran kereta, hiburan, simpanan dll. Oleh itu anda boleh melihat berapa jumlah wang yang anda belanjakan secara purata untuk barangan tertentu.
 

 
BONUS #3


PERCUMA 101 Romatic Ideas (Bernilai RM17)

Mengandungi 101 Tips Romantik yang anda perlu tahu supaya anda dan pasangan anda lebih romantis, bukan sahaja selepas baru berkahwin, bahkan anda akan sentiasa romantis walaupun anda telah berusia.
 

 
BONUS #4


PERCUMA
Panduan Malam Pengantin (Bernilai RM15)
 

Ebook ini mendedahkan panduan asas bagaimana hubungan intim anda dengan pasangan anda buat kali pertama. Ia merangkumi perkara-perkara yang dibolehkan dan perkara-perkara yang diharamkan di dalam Islam. Ebook ini juga ada menyentuh beberapa posisi-posisi hubungan anda bersama pasangan anda serta tip menarik seperti petua menghilangkan "love bite" dan sebagaimnya.

 

 

BONUS #5


PERCUMA
Budget Tracking Sheet (Bernilai RM15)

Satu kaedah diperlukan bagi menguruskan kewangan, cara yang mudah adalah dengan menggunakan perisian BijakBudget, ianya ringkas, percuma, simple, berbentuk sheet dan mudah digunakan. Anda boleh mencuba sistem ini dan rancanglah bajet bulanan anda, jika ianya berkesan promosikan kepada kawan-kawan anda.

Selamat mencuba!
 

 
BONUS #6


PERCUMA
Asas Fardhu Ain (Bernilai RM17)

Panduan fardu ain secara digital, ringkas dan padat. Ia dibina berasaskan sheet yang memudahkan capaian anda kepada mana-mana topik yang anda kehendaki. Mengandungi 18 topik utama mengenai Fardu A'in termasuk topik bersuci (Taharah), 7 jenis air, wudu', solat dan lain-lain.
 

 
BONUS #7


PERCUMA 587 Koleksi Nama Pilihan
(Bernilai RM21)

Koleksi nama-nama pilihan terbaik berdasarkan makna yang baik dalam Bahasa Arab. Mengandungi 587 nama yang sesuai digunakan untuk kepada cahaya mata anda. Jadi anda tidak perlu susah-susah mencari apakah nama yang bakal diletakkan pada anak anda nanti.
 


Pastikan anda tidak ketinggalan untuk mengetahui pendedahan RAHSIA sebenar bagaimana mudahnya proses akan nikah. Jika tarikh kenduri kahwin anda sudah hampir, inilah masa
yang paling sesuai untuk anda mendaptkannya.

 

 
  Dari Pena Penulis,

Selamat Pengantin Baru.

     



P.S:
Ebook ini amat sesuai kepada anda yang dah tak lama lagi akan menamatkan zaman bujang terutama sekali kepada anda yang bingung apa anda perlu buat dalam majlis akad nanti.

P,P.S : Harga ebook ini hanya RM30 sahaja, kos yang jauh lebih murah dari kos rokok yang anda belanjakan dalam sebulan. Bukankah lebih baik anda dapatkan ebook ini yang menjadikan anda lebih yakin di hadapan tok khadi dari menghabiskan wang dengan sia-sia.

P.P.P.S: Mungkin ada diantara anda yang berasa akad nikah ini mudah jer...semua orang boleh buat. Nampak seakan mudah, tetapi siapa yang telah melaluinya akan tahu susah senang dan debaran semasa akad. Sebelum peristiwa yang memalukan berlaku dalam majlis akad anda, lebih baik dapatkan ebook ini, sekurang-kurangnya anda ada panduan bagaimana melalui majlis akad tersebut.

 


Diterbitkan oleh:
NikahKahwin.com
No.88, Jalan Jawi Indah, Taman Jawi Indah 14200 Sungai Jawi Pulau Pinang.
admin(a)nikahkahwin.com

Disclaimer | Privacy Policy | Anti-Spam Policy | Earnings Disclaimer | Soalan Lazim | admin email

Experience Internet Marketer
 

website statistics